Youngtimer BMW 325 e36 cabrio – pełna renowacja.

Na powyższych zdjęciach zobaczysz jak ze zwykłego, 20-letniego samochodu zrobiłem obiekt pożądania w stanie idealnym. Zabrało to 3 miesiące wytężonej pracy. Auto w chwili zakupu było dobrą bazą do przeprowadzenia prac. Bezwypadkowy, o zdrowym silniku oraz sprawnym miękkim dachu bez pleśni. Lakier w dobrym stanie – rysy i zmatowienia były mniejsze niż w przypadku 5-letnich aut nieodpowiednio mytych. Na tylnym lewym błotniku nosił ślady zazdrośnika – ktoś go kopnął i zrobił duuży wgniot.

Na samym początku trafił do mechanika – nowy rozrząd, VANOS itp, wymontowany element ograniczający emisję spalin Euro4. Elementy silnika polakierowane w specjalistycznej firmie Oldtimerpark. Następnie bojlarz usunął wgniecenie z lewego boku i polakierował go. Wymieniłem okno w miękkim dachu. Przeprowadziłem czyszczenie miękkiego dachu, potem była impregnacja Renovo. Podsufitka także została poddana renowacji. Założyłem letnie felgi od M-power z powłoką kwarcową. Zimowe koła stalowe odrestaurowałem.

Potem demontaż wnętrza i naprawa tapicerki skórzanej kosmetykami Gliptone. Dokładnie wyczyściłem wszystkie elementy. W 20-letnim aucie czuć różne zapachy – zrobiłem więc usuwanie brzydkiego zapachu z auta. Czyli demontaż gąbek w fotelach i ich specjalistyczne czyszczenie produktami Oranje. Na lakierze zrobiłem pełną korektę lakieru oraz nałożyłem specjalne powłoki. Na hardtop została nałożona powłoka nano, natomiast na lakier powłoka kwarcowa.

Ta strona korzysta z plików cookies i podobnych technologi. Więcej informacji.